Friday, February 19, 2010

sesat...mencari jalan pulang

last CNY hols..byk btul weds invitation..ade yg aku pg n ade yg aku xpg.sorry tau pd yg aku xdpt pg..bkn sbb xnk pg tp most of them kat selangor/kl(sbb i blik kedah.hehe)..skrg kan klu cuti je mst ade kndri kawen..klu kenduri kawen je mst time cuti..heheh...

on 13th aku ade 3 invitation and they are my schoolmates.yg bestnnye..2 couple kawen sesama scoolmate gak.dlu2 time skolah dgr2 gak diorg bercouple tp biase2 jer.alhamdulillah..bersatu gak diorg.yg 1 org lg pun husband dia schoolmaet mse kat kisas.so conclusion nye, bercinta/berkawan time skolah xsemestinye cinta monyet kan??so aku doakan diorg bahagia hingga akhir hayat..

ni rumah 1st yg aku attend kat kulim kteorg classmate from form 1-3 Ali then after that dia tkr ke kisas.last jmpe mse reunion raye 2008..she is a doctor at Hospital Sultan Abdul Halim,SP..so smga berbahagia hingga akhir hayat to Dr.Radhiya & Irzan

ni plak knri kat kupang, baling.pasangan pengantin merupakan classmate mse skolah..pengantin laki ni kteorg pgl dia Gurun(xtau nape pgl gurun sedngkan dia duk Kulim)..gmbr kat ats sume bdk2 bacth 1997-2001 SMKAB. ramai gak xdpt attend.lgpun kteorag dah plan bdk laki p kndri sblh laki n bdk pempuan p kndri sblh pempuan.memeriahkan majlis..heeh.congrats tuk gurun&laily semga berbahagia hingga akhir hayat

mse nk pg umah kendri yg ke3 which is kat baling..aku pun dgn slumber ikut la jln yg bleh p trs ke Grik.so bw la kete dgn berhemah nye..lbh kurg 15mnt drive aku cam pelik coz xprnh pun lalu jln ni.then aku pun ckp la..nape last wek cheq mai ngan ayh xde plak lalu jln ni..siap pekak telinga(kwsn bukit) aku cam cuak gak.adik aku siap wat lawak la..haa tgk tu pekan baling kat bwh sana..aku dah cuak skit pt cool lg.drive lg then ade 1 signboard tulis sempadan hulu perak..damnnn.dah nk smpi perak rpenye..patut la lama then jln bukit.aku trs call mbr tanye.

aku:m.long,klu kuar dr umah lilit td bleh turn kanan x?
didi:xbleh la sha, kene p kupang dlu then bru p baling
aku:damnn..mlong,sha dah nk smpi sempadan hulu perak pun.huhu.ramai lg x member2 kat umah klong?
didi:ramai lg.kteorg duk borak2
aku:okla..nk kene pusing blik ni.pesan diorg jgn blik lg tau..daa

time tu dah kul 3.45pm..so aku u turn blik then p baling.patut la xprnh lalu.haha..

smpi kat umah klong tgk mcm dah xramai org jer.aku ckp kat adik n kakak aku..

aku:kcik,mcm xde org je.nk pg or x?
kcik:klu kcik xpg coz dh lmbt.malu plak..
deknab:cheq pun x..
aku:jap2 nk call mbr2 dlu(blaa..blaa)
aku:jom trn.diorg kat dlm lg..

then msk umah trs jmpe pengantin.peluk2..cium2..pastu borak2 ngan mbr2..dlm kul 5 kteorg gerak balik..klong & Leman ni scoolmate n classmate kat uia.dah jodoh diorg..gaduh pun last2 bersatu gak.hehe..congrats to them and may happy ever after

ni plak mse kndri on 15/2..pasangan klong&syubaili ni classmate aku.aku igt dah xjd diorg ni..mcm2 aku dgr.jodoh kuat..btul x?gmbr kat ats ni mbr2 mse form 1-3 Ali..yg tudung putih tu lama gle aku xjmpe almost 11yrs.aku prnh jmpe skali kat mid valley kat pet world...dlu pgl dia banat.tp skrg dah pgl cikgu hanim.bru glemer.haha..yg tudung oren n pink slalu gak jmpe.

best gak time kendri2 kawen ni coz bleh jmpe mbr2 skolah..time tu mmg gosip sakan la..even dah lama xjmpe pun tp once jmpe kecoh setaman.umah knri dah mcm umah snri...bln 3 ni pun ade gak tp aku mcm xbleh blik jer..neways tahniah utk semua yg dah naik pelamin.aku ble lg??nti2 la yer..heheh

No comments:

Post a Comment