Sunday, May 23, 2010

KEBAHAGIAN DALAM PERPISAHAN..lagu best!!



tak perlu ucapkan sepatah kata
kerna lantang terbaca dari muka
kau dan daku sudah tiada
keserasian di jiwa
mungkin magisnya sudah hilang

tak perlu kita mencabar lagi
betulkan kesilapan perhubungan ini
bila setiap perbincangan
menjadi perbalahan
manakah agaknya cinta pasti

(chorus)
embun pun takkan mampu
menyubur sekuntum
bunga yang layu pada musim luruh
yang dulunya mekar di sinar suria
bila sudah kering pasti akan gugur

seperti cinta kita yang jelas ternyata
semakin lama oh semakin rekah
menimbulkan tanya apa mungkin kita
temu kebahagian dalam perpisahan...

usah titis air mata kau tangiskan
ku dah cukup menampung selautan
begitu lama ku pendam
tapi hanya berdiam
kerna cuba menafi realiti

(chorus)
embun pun takkan mampu
menyubur sekuntum
bunga yang layu pada musim luruh
yang dulunya mekar di sinar suria
bila sudah kering pasti akan gugur

seperti cinta kita yang jelas ternyata
semakin lama oh semakin rekah
menimbulkan tanya apa mungkin kita
temu kebahagian dalam perpisahan...

kebahagian......dalam perpisahan.......

Wednesday, April 28, 2010

fun..fun..fun..


salam to all..quiet few days gak i xupdate blog..bz??xpun..actually ade byk benda nk cte tp mood nk blogging tu xde lg..juz blogwalking je..ape2 jelah.hehe..3 nite in a row i have presentation by event company...but them end up with the same activities like "team building"..even i already give them the guidelines....after we explained to them wat actually we want the event to be..bru diorg faham..so next week they have to present again.kan dah buang mase..padan muka diorg..haha.xpe2..next wek will be my last wek with them..hoorraay...hehe.

td after discussion, im playing basketball with the exco..after long time didn't play any sport..not bad eh..sila jgn perasan. hehhee...tp yg xbest ble every time main surely the ball will hit my fingers..ape lg..sakit la cik kak oii..then it turn blue..but luckily they got ice cube.but till now, still rse skit..jgn when i wake up 2moro my fingers getting bigger dah la..it happened okey.huhu..td we played about 1 hrs..sweating gle..lpe plak nk bwa adidas action 3(promote abess)..

then after main, pg makan kat Night Circle..anybody who staying in shah alam will know it..chit chat a bit..mkn lg..well pempuan..order byk gle and at last have to tapau la..im surely never forget this kind peoples..

Monday, April 26, 2010

alhamdulillah..

perkabaran gembira buatku..finally



BE MY 19,099th VISITOR

assalamualaikum semua..selamat pagi sabtu..
eh2 dah nk tgh hari pun.mst kaum2 ibu ngah sibuk msk kan..
i blum msk lg..tp dah siap prepared ape yg nk msk..hehe..
sblm tu kne la jln2 cari menu dlu..heheh..
i got msg from cik Zai suh join 1 blog ni..kira ade contest la..
jom2 kte skodeng ape yg ade kat blog tu ok..


1st time aku msk blog Dr.Farhana..
beliau seorg doktor..same goes to her husband..
ala comeynye baby aina..
to adik2 yg nk jd doktor tu bleh la
terjah blog Dr.Farhana
korg bleh klik banner Dr.Farhana tu
utk trs ke blog beliau

sungguh bermurah hati Dr.Farhana
ni 2nd time dia buat giveaway tau
hadiah dia pun best
ia sebuah beg(skema nye i)
adik2..kakak2..ibu2..aunty2 mst suka kan beg..
so kalau dpt beg tu lagi..lagi..lagi suka btul x??
ape lg..jomla join..

syarat2 nye sgt senang dan mudah
korg klik kat sini tau
kot2 la dpt lucky number tu..


Thursday, April 22, 2010

IKEA

sebut je IKEA..ape yg korg duk imagine?? kalau kau of coz la meatballs dia yg super masyuk tu,,daim cake..wallaaaa..hahah.tgk..tgk..kan aku ckp suka mkan..makanan gak yg aku duk byg ble sebut je IKEA..tp selain mknan dia aku sgt admired decoration kat IKEA..mcm cantik jer..xpuas aku klu jln2 kat area kitchen, sofa n bed..pejam mata..dah lama xpg ni..tgk kat website dia mcm byk je benda baru+promotion..xbleh jadi ni..

arini kat ofis since aku xbyk keje sgt..alu pun sje la ngada2 design my bedroom using IKEA Home Planner Software..aritu aku dah wat design kitchen tp halfway jelah.hahah..tp dis time aku dah siap design my bedroom..so simple ok using dat software..pasni bleh la jd interior umah sndri,pastu umah sedara..kawan2..client2(dah terer)haha..

taaddaaa..dah siap design layout bilik gue yer..i like yg simple2 je.sesuai la ngan blik nye kecik ni..



My Dream Destination

eh..cmne plak aku bleh termissed tgk tajuk tuk Instant Cash Project Alpha ni..rse td cam xde je lg..xpe2..tgk tajuk tu best tu..

my dream destination..kat mne ek??of cos la pulau..sy suka sgt air yg color biru tu..wah sungguh nyaman..tenang gle.hilang sume stress..even sy xpandai nk swim tp sy suka gak nk pegi pulau then sy boleh mandi pantai..sy teringin sgt nk pg pulau perhentian..kakak sy ckp best..kawan2 sy pun ckp best.klu ikutkan..sy dah plan ngan mbr2 nk pg perhentian tp biaselah kan..klu planning je mst xjd..huhu..frustrated gle...maybe kene pg tpt lain kot yg lbh best..sipadan ke..mabul ke..best gak tu..klu la sy dpt pg sna i mean mabul or sipadan..of coz la kene naik flight kan..so ape lg..mst la naik MAS..airline kebanggaan malaysia..

sipadan

mabul

kalau international nye my dream destination byk sangat tempat yg sy nk pg.mestilah guna pesawat MAS coz skrg MAS dah buat penerbangan almost to semua country kat dalam dunia ni. so xsusah kan..jom la kita support MAS. ok2..Mekah..tpt yg 1st skali sy nak pg..insya'allah ble dah cukup duit dan diterima olehNya..sy sekeluarga akan kesana.tp xtau la skrg mcm dah susah jer..priority given to yg dah tua..


pastu ble 2nd plak..nk pg turkey..bleh p Blue Mosque, Hagia Sophia..bleh shopping carpet n shawl mcm2..heheh.shopping sje lebih..almaklum pempuan..plg best skali boleh try diorg nye masakan..sy suka makan and of coz kene try la semua makanan n dessert2..sbb tu sy suka tgk food safari..heheh..
3rd place yg i nk pegi is jordan..what significant to jordan??mestilah laut mati..eh satu lagi tempat is Petra..yg lain sy dah xtau..betul..tu je sy tau..kesian sy..huhu..dats are my dream destination.what about u..?? u..and u

so jgn lpe tgk Project Alpha Season 2..dah episod 4 arini..





episod 5


episod 6


episod 7
Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAStraveller.com

Wednesday, April 21, 2010

double happiness

yesterday morning..i got 2 parcel from poslaju..1 is from my sis n the other 1 is present from my SIL n my Bro..i told u that last saturday, they celebrated bufday for all family members starting from January - April..besides, this year my niece celebrating her 1st bufday..so my SIL quiet excited to have the bufday party..so the theme is GREEN and everybody wearing it.sgt mengikut theme ok..!!bagus2..so since im not there..here are the piccas from my lil sis- zai..she already blog about it..n also parcel that i received..tq so much my darling sis

kiddos blowing the candles
my sis+cuzens-im surely back this May,zai pls take a lots of photos ok!!

mummy with her beloved Qhaseh

zai with atirah(yesterday,she's celebrated her 24th bufday..smga pnjg umor,
mrh rezki n success yer)

waahh..sudah pndi pose itu bdk tecit..zai said that kido sudah noti skrg
tgu aunty blik dis may ye qhaseh..so show me how noti u r..


taaddaa..that r the things inside the boxs..i requested my sis to buy the steamer..i like coz its red..suit with my blog,my house..ngehngeh..n the other 1 is wall deco..tq SIL..i'll put it at my living hall..but, have to paint the hall 1st la..money..money..money..